W tym artykule:
- Jakie usługi realizujemy?
- Pozycjonowanie lokalnych usług
- Pozycjonowanie sklepu internetowego
- Przykłady realizacji z ostatniego okresu
- Jestem zainteresowany - co dalej?
Jakie usługi realizujemy?
W Empiria Studio dzielimy działania SEO na dwa kluczowe obszary: pozycjonowanie lokalne i pozycjonowanie e-commerce.
Pozycjonowanie lokalnych usług
Zakres realizacji obejmuje:
- Audyt techniczny on-site
- Opracowanie założeń realizacji (plan naprawczy i kolejne działania)
- Optymalizacja strony internetowej
- Bez ograniczeń słów kluczowych
- Optymalizacja istniejących treści
- Tworzenie nowych treści – koszt 200 zł za post
- Link building z serwisów zewnętrznych
- Raporty miesięczne
Koszt usługi to 1500 zł netto miesięcznie, minimalny okres współpracy to 6 miesięcy, rozliczenie abonamentowe. Z tych 1500 zł, 500 zł przeznaczamy na link building, czyli zakup linków w różnych serwisach. Jeśli klient chce, możemy operować większą kwotą, natomiast jest to podstawa do efektywnego kupowania linków.
Pozycjonowanie sklepu internetowego
Zakres realizacji obejmuje:
- Audyt techniczny on-site
- Opracowanie założeń realizacji (plan naprawczy i kolejne działania)
- Optymalizacja strony internetowej
- Bez ograniczeń słów kluczowych
- Optymalizacja istniejących treści
- Tworzenie nowych treści – koszt 200 zł za post
- Link building z serwisów zewnętrznych
- Raporty miesięczne
Koszt usługi waha się od 2500 zł do 6500 zł netto miesięcznie, minimalny okres współpracy to 6 miesięcy, rozliczenie abonamentowe. Od finalnej kwoty przeznaczamy 500 zł na link building, czyli zakup linków w różnych serwisach. Jeśli klient chce, możemy operować większą kwotą na poczet link buildingu, jednak traktujemy tę kwotę jako podstawę. Pozwala ona zakupić od 1 do 4 linków w zależności od ceny i skali serwisu linkującego.
Przykłady realizacji z ostatniego okresu

Pierwszy od góry przykład to strona firmy budowlanej
Mały budżet i działanie nieco wykraczające poza działania lokalne. Jak widać ruch organiczny w miarę stabilnie rośnie pomimo ostatnich częstych zmian algorytmów. W tej chwili strona ma 9 słów kluczowych w top 5 pozycji Google. O pierwsze 3 pozycje ciężko walczyć nie mając odpowiednio zbudowanego zaplecza linków do rankującej strony. W zakres prac w przypadku tego klienta wchodzi cykliczna optymalizacja, dodawanie nowych treści 2 razy w miesiącu + powolne budowanie rankingu domeny poprzez zakup linków zewnętrznych.
Drugi przykład to strona z niszy doradztwa i couchingu
Szeroki zakres usług przekładający się na szerokie targetowanie. Tutaj nacisk kładziemy na nowy kontent ponieważ wcześniej nie były prowadzone żadne działania tego typu. Dodatkowo z racji wysokiej konkurencji równocześnie trzeba budować silny ranking domeny aby przebić konkurencję w wyścigu na szczyt. Co skutkuje jak widać dużym zastrzykiem linków z domen zewnętrznych oraz dużą liczbą nowo indeksowanych stron. W ciągu ostatniego miesiąca odnotowaliśmy wzrost o 260% w stosunku do ruchu z poprzednich miesięcy i jak widać zmiany algorytmów googla nie sięgają strony. Strona pikuje w górę. Na dzień dzisiejszy mamy 1 słowo kluczowe na pozycji 3 w Google, oraz 7 słów w zakresie pozycji 3-5.
Jestem zainteresowany - co dalej?
Przed rozpoczęciem prac realizujemy darmowy audyt strony internetowej lub sklepu, aby oszacować aktualny stan witryny i zakres niezbędnych działań. Audyt ten pozwala nam na wycenę finalnego kosztu realizacji. W przypadku sklepów internetowych finalna cena zależy od wielkości sklepu i trudności fraz w danej niszy. Koszty pozycjonowania sklepów wahają się od 2500 zł do 6500 zł miesięcznie.
Jeśli są Państwo gotowi, prosimy o przesłanie adresu domeny. W ciągu 2 dni przygotujemy audyt i wyślemy go wraz z finalną propozycją kosztów współpracy na wskazany adres e-mail. Jeśli będą Państwo zainteresowani, zorganizujemy spotkanie online, aby omówić szczegóły współpracy.
Zapraszamy do współpracy z Empiria Studio, gdzie stawiamy na uczciwość i długoterminowe rezultaty.